Klachten

Klachten

We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is over zijn of haar behandeling bij ons. Toch kan het een keer voor komen dat iemand niet tevreden is, of op- of aanmerkingen heeft op onze praktijk. Blijf niet rondlopen met onvrede want het is juist onze bedoeling om de beugelbehandeling tot een periode te maken waar met plezier op teruggekeken kan worden. Laat de op- of aanmerkingen ons dan weten via dit formulier en lever het in bij de balie. Indien zelf printen een probleem is dan is het formulier ook bij de balie op te vragen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op en zullen samen op zoek gaan naar een passende oplossing, zodat het ongenoegen zo snel mogelijk tot het verleden behoort.

Wij nemen iedere klacht, opmerking of probleem serieus. Mocht er na de geboden oplossing toch nog onvrede bestaan, dan is het mogelijk gebruik te maken van de NMT-klachtenregeling voor patiënten. Deze regeling voldoet aan de eisen die de Wet Klachtenrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De NMT kan dan bemiddelen tussen patiënt en zorgverlener of overgaan tot een formele behandeling van de klacht, resulterend in een uitspraak.